Skrivet av: soli01 | 04 januari 2009

Knöligt i början – nybörjarsjuka?

Hej igen får jag väl säga då!

Det är alltid svårast i början  och jag kom undan med blotta förskräckelsen. Nu hoppas jag att  det

fungera något bättre och att jag trycker på rätt knapp. Allt försvann nämligen för mig och det var –  kör i väggen direkt. Nu har det lossnat och jag kan meddela, att jag numera är en pensionär och har som hobby radioamatörradio, som min stora hobby sedan  1974.

Min bloggtitel tyckte jag var en fingervisning om vad bloggen egentligen kommer att handla om förutom  nämnda  amatörradio och politik

kan även vardagliga händelser mm att tas upp. Mycket beror på tiden då det är mycket att sköta som pensionär . 🙂

Nu ska alla besökare här  ha EN FIN FORTSÄTTNING på 2009 och vi ”höres” som de säger  i Jämtland – gammal jämtlänning här.

Responses

  1. Bloggen ser jättebra ut och jag klarar mig utan att vara inloggad ser jag, det är ju bra, men kan generera en massa spam, men det märker du ju snart och hur du vill ha det, framöver.

    Lycka till!

  2. VÄLKOMMEN till bloggvärlden ❗ /Josef

  3. Tack för hjälpen, Josef och även Olle som gett tips. Ett fint år är ni värda – ja längre givetvis. 🙂

  4. Bloggen ser jättebra ut och jag klarar mig utan att vara inloggad ser jag, det är ju bra, men kan generera en massa spam, men det märker du ju snart och hur du vill ha det, framöver.

    Den här kommentaren lade jag in i går kväll, men den försvann tydligen i tomma intet. Så man kanske måste vara inloggad?

    Lycka till!

  5. Va kul att du bloggar !

    Lycka till !


Kommentera

Kategorier

