Skrivet av: soli01 | 27 maj 2009

Tystnad råder

Har under några dagar följt vad de olika tv-kanalerna säger om det senaste avslöjandet ang Wanja Lundby-Wedin.
Tv 4 har dock både den 26/5 och 27/5 tagit upp det senaste ang hennes mans förmånliga anställning mm. Svågerpolitiken, som är belagd sedan tidigare förnekar sig inte heller nu.

Svt:s båda kanaler har varit KNÄPPTYSTA – varför kan man oroligt fråga sig. Detta som nu framkommit styrker ju att pamparna skor sig. Tycker att Svt nu har avslöjat att de drar sig för att meddela oss konsumenter kanske för sossaarna obehagliga händelser. Allvarligt och är direkt ett sätt att missköta sitt uppdrag.

Responses

  1. För att lätta upp stämmningen lite!

  2. ollemunter – här ser jag endast ett streck. Det kanske är bäst så för min hälsa! 🙂

  3. soli01!

    Kanske det 🙂 Men du kommer nog på vad som felas. Jag ser det på min laptop också.

    Ska kolla vidare, vad som kan vara galet.

    Tror det har nåt med Flash-Player att göra.

  4. soli01!

    Den här adressen kan du checka lite på:

    http://www.adobe.com/se/products/flashplayer/

  5. ”Världens bästa jobb !” – som jag ser det i vart fall.


Kommentera

Kategorier

