Skrivet av: soli01 | 20 augusti 2010

Vill vi verkligen ha Ohly som minsister?

Detta val den 19 sep 2010 måste vara det viktigaste valet här i Sverige!  Här är det fara och färde för nu slinker kommunisten Ohly in en evt regering.  Detta är en eftergift som socialdemokraterna nu gör för att få makten. Det får kosta vad det vill för nu ska de ha makten.

Tittar man på de olika förslagen och återställarpolitiken blir jag förfärad och jag kan inte vara ensam om denna oro.  Nu måste svenska folket tänka till innan de lägger sin röst på den rödgröna sidan. Vi har även miljöpartiet som är ett parti som man egentligen inte kan ta på fullt allvar. Deras extrema miljöåsikt kan skrämma de flesta. Nu ska de satsa 33 miljarder på miljön  och gå föra alla andra länder när det gäller att inskränka  vår levnadsstandard.

Finns lite här

Rösta rätt den 19 september!

Detta val ser jag som ett vägskäl och vi måste försöka hålla oss på rätt sida och inte hamna i vänsterdiket.


Responses

  1. Vänsterdiket ja, kanske om man kör Volvo, jag kör lugnt på med min Opel och håller jag mig på rätt väghalva, så har det hittills gått bra.

    PS. Håll blicken framåt, titta inte åt sidorna, är mitt tips. 😆

  2. Som jag tidigare konstaterat så är vi på väg mot enn T-korsning… Den avgör vilken färg Sverige har efter valet… Antingen blå eller röd-grön…

    Jag fruktar den dagen då utgången så här inför eländet känns mycket oviss…

    Jag delar i sanning dina farhåfor soli och jag hoppas vi slipper uppleva dessa utan kan sitta om ca 30 dagar och utbringa en cyber skål tillsammans för att rätt färger fortsätter färga landet på inslagen väg efter vårt val…

    Amen!

  3. Det kan helt enkelt inte finnas många människor som är beredda att rösta på ett vis som innebär att Sahlin ska vara landets högsta chef och representera Sverige, vars redan från början galna politik ska blandas ut med hjälp av en kommunist och 2 miljö-muppar !

    Det är ju inte seriöst !

  4. mrmhalland – jag anser att detta val är det viktigaste valet. Det är ett vägskäl hur Sverige kommer att klara sig i framtiden och vår migrationspolitik är mycket viktig och måste begränsas. Det har ju visat sig att vi måste ”stämma i bäcken än i ån”. Det finns mycket att säga om hur vi skött denna del!


Kommentera

Kategorier

